vrijdag 12 juli 2013

Dominus Cervix

Ik denk dat we terug gaan naar 2006.... op een sieradenbeurs zag ik een hanger hangen met de chakra kleuren. Ik vond hem wel aan de prijs, maar heb hem mezelf toch cadeau gedaan. Hij is langwerpig en ik denk dat veel mensen hem al bij me hebben gezien, omdat ik hem heel vaak draag.
Soms vragen mensen, "Wat heb je voor ketting om? Je houdt hem zo vaak vast." Ik ben me dat niet bewust, maar het voe
lt altijd wel goed als ik het hangertje in mijn hand heb.

Zit ik van de week in de tuin bij een vriendin, zegt ze "Wat heb jij eigenlijk om je nek?" Ik zeg dat het een ketting is met de chakrakleuren... "Dat zie ik, maar daar gaat het me niet om", zegt ze. "Ik zie allemaal flitsen uit je ketting komen. Kleine korte flitsen." Ik vraag of het haar positief voelt en ja dat doet het zeker.
Dan kijkt ze me aan en zegt... " Het is een dominicus...." Geen idee wat het is. Ik denk nog aan een pater of zo...., maar ze had het woord nog niet helder binnen gekregen en ze zegt vervolgens "Het is een Dominus....een Dominus .... een Dominus Cervix...." Ja dat was het .... Okee,. zeg ik ... ik heb nog nooit van een Dominus Cervix gehoord. Ze schudde haar hoofd: "Ik ook niet".

Google bracht ons het antwoord wat een Dominus Cervix is, en nu weet ik waarom ik deze ketting al zeven jaar draag en moeite heb om een andere hanger om te doen. Fijn dat ik dit mezelf zoveel jaren geleden cadeau heb gedaan. Niet naar de prijs gekeken, maar de energie gevoeld en daarop gereageerd. Blij!

Wat is een Dominus Cervix:
Dominus Cervix betekent letterlijk kracht, en staat voor een hoge vorm van energie. Deze energie heeft de kracht om te reinigen, te helen en zodoende te groeien. Op een fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel niveau. Deze energie is zo krachtig dat ze doorwerkt tot in onze (licht)cellen, omdat ze zorgt dat deze op een hogere resonantie gaan trillen. Met als gevolg een verbeterde celstructuur.

Bij aanraking van een Dominus Cervix product wordt binnen enkele seconden een groot, krachtig, zuiverend lichtveld gecreƫerd, waarin alles oplost en transformeert wat negatief resoneert. Denk aan geopatische velden zoals negatieve aardstralen en wateraders, negatieve stralingen, negatieve gedachten en negatieve gevoelens. De energie van Dominus Cervix heeft daarop een sterk zuiverende en helende werking.

De Dominus Cervix energie is overgebracht in een aantal producten voor in en om uw huis en uw lichaam. De bekendste producten zijn de Dominus Cervix kristallen bollen. Deze zijn in verschillende groottes verkrijgbaar; hoe groter, hoe krachtiger de energie. Ook bestaan er Dominus Cervix sieraden zoals halskettingen en oorbellen die u direct op het lichaam kunt dragen.

Geen opmerkingen: