vrijdag 31 mei 2013

Hoe houd je je focus?

Het is weer tijd voor een vraag mbt het realiseren van mijn Luisterkind boek. Deze kwam binnen via mijn blog.
Vraag: hoe ik het voor elkaar krijg om me iedere keer weer zo sterk te focussen. Zij is zelf iedere keer zo snel afgeleid .

 
Antwo
ord: Ik kijk meestal een dag van tevoren naar de volgende dag en kijk hoe ik daar mijn boek-uren in kan zetten. Ik heb geen vaste uren, geen maximaal per dag dit of dat. Mijn andere werkzaamheden lopen ook gewoon door.
Ik zak met het schrijven in een flow en dan schrijf ik door tot ik geen zin meer heb, ik na moet denken over de vervolgstukken of dat er andere activiteiten roepen. Me focussen is dus geen probleem, starten en mee gaan in de stroming en niet verplicht aan een tijd vastzitten en ook niet balen als er een dag minimaal geschreven is. Dat zal dan zo bedoeld zijn en mag er in de ruimte die niet gevuld is wat nieuws ontstaan wat de volgende keer aan het papier wordt toevertrouwd.

Volgende vraag!!!

Geen opmerkingen: