woensdag 19 december 2012

Samenwerking Nationaal Fonds Kinderhulp!

Vanmorgen heb ik een bezoek gebracht aan Nationaal Fonds Kinderhulp. Ik wil in 2013 namelijk een deel van mijn inkomsten doneren aan een organisatie die zich bezig houdt met het welzijn van de kinderen. Er zijn enorm veel instanties, organisaties, verenigingen en stichtingen en het was dan ook even zoeken welk Fonds nu echt bij me past. Toen ik Nationaal Fonds Kinderhulp op internet tegenkwam voelde ik meteen de klik. Een belletje naar het kantoor en ik werd uitgenodigd om vrijblijvend langs te komen voor een gesprek. Nationaal Fonds Kinderhulp zet zich al meer dan een halve eeuw in voor kinderen die te maken krijgen met jeugdzorg en door financiƫle problemen buitenspel komen te staan. Zij willen dat deze kwetsbare groep ook weer volwaardig kan deelnemen aan onze maatschappij. Met kleine financiƫle bijdragen voor kindgerichte en praktische zaken, willen ze de kinderen weer op rit krijgen zodat ze zelf weer aan een betere toekomst kunnen werken. Nationaal Fonds Kinderhulp gaat, net als ik, voor het geluk van de kinderen, de toekomst van de kinderen en helpen een handje mee om dat te kunnen realiseren. Waar ik dat met mijn Luisterkind afstemmingen doe, doen zij het via het Fonds.
Een warme, open organisatie die het welzijn van het kind op de lange termijn hoog in het vaandel heeft staan. Ieder mens en iedere bijdrage is meer dan welkom. Ze omarmen nagenoeg alle acties en zijn toegankelijk voor iedereen. Mijn bezoek vanmorgen was net zo warm en prettig te noemen. Dezelfde doelstelling hebben schept uiteraard al direct een band. We hebben elkaar na een uur de hand geschud en ik ging blij en opgetogen weer naar huis. Een mooie organisatie, waarvoor ik met mijn bijdragen een duit in het zakje zal doen voor diverse projecten! Ik heb me bij deze verbonden aan Nationaal Fonds Kinderhulp en zal op mijn website en deze blog de donaties en projecten vermelden! Voor een gelukkig leven voor ieder kind!

Geen opmerkingen: