maandag 27 augustus 2012

We eten pannenkoeken

We zijn al weer aardig wat weken verder zo na mijn zomerkuur. Ik heb het doorgepakt, heb de lijst met voedingsmiddelen, die ik van Jacqueline na de weken mocht eten, ingezet en ben nu toch al wel 6,5 kilo kwijt. Het beperken van de suikers is echt de grootste klapper hierin
.
De pindakaas van de Ekowinkel is lekkerder dan die van de gewone supermarkt. De pure appel-peren-dadel stroop is mmmmjammie en de chocopasta smaakt me ook prima! En alles gezonder dan anders. Wat wil een mens nog meer.
Ik heb Goji bessen gekocht. Met de wetenschap dat ze zo gezond zijn, is dat echt een goede investering. Koeienmelk en koeienkaas zien we hier niet meer in huis. Het is 'geit', wat er in de koelkast staat en dat bevalt prima.
Fruitshakes, soms een groentenshake, gewoon fruit, niet teveel brood, roggenbrood, studentenhaver van de markt (zoveel lekkerder dan uit de supermarkt), koek en snoep van het lijstje geschrapt evenals (te veel) vlees.
Ik heb een gewoon eetritme en geniet van alles wat ik in mijn mond stop. Dan is gezond leven en afvallen toch zeker geen straf te noemen! Op naar een nieuwe dag... we eten vanavond pannenkoeken :-).

Geen opmerkingen: