vrijdag 22 maart 2013

Best beetje trots op de dames



Morgen de laatste dag van de eerste groep cursisten die bijna met de Luisterkind Methode aan de slag kunnen.

Ze zijn een half jaar bezig nu... gestart met stap 1 en zo door en door. Oefenen, bijstellen, twijfel, bijschaven, ogen geopend,....
..o werkt het zooo! Verrassing, pijn, tranen, oefenen, blijheid, spanning, euforie, liefde, oefenen, samenwerken, ontdekken, overleg, vallen, oefenen, groeien en iedere keer weer de wil om nog meer uit de volgende afstemming te halen.

Ze begonnen met het grote geheel, sommigen twijfelden... waar gaat het naar toe en kan ik het wel... Maar ze gingen door en het werd steeds duidelijker. Ze gingen van oefenen op volwassenen naar oefenen op kinderen en ook dat bleek te lukken. Het bracht ze in een volgende dimensie. Genieten met hoofdletter G.
Daarna nog een stap verder, met het kind naar vorige levens en in gesprek met auralifters. Reacties van ouders, verrassend, blij, veranderingen zichtbaar.
Ook zij mochten ervaren wat ik al geruime tijd ervaar, fijn te delen! En alles alles alles op afstand, zonder kind, zonder ouder te zien! Knap staaltje werk! Het was volledig nieuw en ze deden het ... allemaal, stuk voor stuk.

Een prachtig stel, allemaal zo vol liefde om dit uit te gaan dragen, om zo veel kinderen en volwassenen te helpen. De wereld wordt dankzij deze kanjers wéér een stukje mooier! Ik kijk uit naar morgen!

Voor mij ook weer een nieuwe stap, mijn eerste groep gaat de wereld in... Ik mag een mooi stel lieverds los gaan laten, zij gaan de Luisterkind Methode uitdragen. Ja best een beetje trots!

Ik ga zo fijn naar bed, dan is het eerder morgen :D ♥


Wil jij ook de opleiding volgen of er meer over weten?
Kijk dan op mijn website
www.dianavanbeaumont.nl.

Geen opmerkingen: